Ναύλωση πτήσης επι παραγγελία

LEASING AIRCRAFT ROTORS AIR

Όροι και προϋποθέσεις των επι παραγγελία ναυλωμένων πτήσεων:

Αυτή η σελίδα σάς ενημερώνει για εμάς και τους νομικούς όρους και προϋποθέσεις στους οποίους παρέχουμε σε εσάς οποιαδήποτε από τις υπηρεσίες που παρατίθενται στον ιστότοπο μας .

Οι παρόντες Όροι θα ισχύουν για οποιαδήποτε σύμβαση μεταξύ μας για την παροχή Υπηρεσιών σε εσάς (Συμβόλαιο). Διαβάστε προσεκτικά τους παρόντες Όρους και σιγουρευτείτε ότι τους κατανοείτε πριν από την κράτηση οποιωνδήποτε Υπηρεσιών από τον ιστότοπο μας. Λάβετε υπόψη ότι πριν από την πραγματοποίηση της κράτησης θα σας ζητηθεί να συμφωνήσετε με τους παρόντες Όρους. Αν αρνηθείτε να αποδεχτείτε αυτούς τους Όρους, δεν θα μπορείτε να κάνετε κράτηση υπηρεσιών από τον ιστότοπο μας.

Θα πρέπει να εκτυπώσετε ένα αντίγραφο αυτών των Όρων ή να τα αποθηκεύσετε στον υπολογιστή σας για μελλοντική αναφορά.

Τροποποιούμε αυτούς τους Όρους από καιρό σε καιρό όπως ορίζεται στην παράγραφο 7. Κάθε φορά που επιθυμείτε να κάνετε κράτηση Υπηρεσιών, ελέγξτε τους παρόντες Όρους για να βεβαιωθείτε ότι κατανοείτε τους όρους που θα ισχύουν εκείνη τη στιγμή.

Οι παρόντες Όροι και οποιαδήποτε σύμβαση μεταξύ μας, είναι στην Ελληνική και αγγλική γλώσσα.

1. Πληροφορίες για εμάς

1.1 Λειτουργούμε την ιστοσελίδα www.rotors.gr Είμαστε, επιχείρηση εγγεγραμμένη στο ΓΕΜΗ Ελλάδας με αριθμό εταιρείας 10120854 και με έδρα Σοφιανοπούλου 27-29 Αθήνα 111 45, Ελλάδα.

1.2 Επικοινωνήστε μαζί μας εάν είστε καταναλωτής:

1.2.1 Εάν επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιοδήποτε λόγο, καθώς και επειδή έχετε οποιεσδήποτε καταγγελίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνώντας στο +30 210 2284000 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@rotors.gr

1.2.2 Εάν πρέπει να επικοινωνήσουμε μαζί σας ή να σας δώσουμε γραπτή ειδοποίηση, θα το κάνουμε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή με προπληρωμένη ταχυδρομική αποστολή στη διεύθυνση που μας δώσατε στην κράτησή σας.

1.3 Επικοινωνήστε μαζί μας εάν είστε επιχείρηση. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνώντας στο +30 210 2284000 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@rotors.gr Εάν επιθυμείτε να μας δώσετε επίσημη ειδοποίηση για οποιοδήποτε θέμα σύμφωνα με τους παρόντες Όρους, ανατρέξτε στην Ενότητα 14.3.

2. Οι υπηρεσίες μας

2.1 Οι εικόνες των Υπηρεσιών στον ιστότοπο μας είναι μόνο για επεξηγηματικούς σκοπούς. Οι Υπηρεσίες μας ενδέχεται να διαφέρουν ελαφρώς από αυτές τις εικόνες.

2.2 Θα σας παρέχουμε τις Υπηρεσίες κατά την ημερομηνία και την ώρα που καθορίζονται στην κράτηση.

2.3 Θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την έγκαιρη ολοκλήρωση των Υπηρεσιών. Εντούτοις, μπορεί να υπάρξουν καθυστερήσεις λόγω ενός γεγονότος εκτός του ελέγχου μας. Δείτε τη ρήτρα 13 για τις ευθύνες μας όταν συμβαίνει ένα συμβάν έξω από τον έλεγχό μας.

2.4 Ίσως χρειαστεί να αναστείλουμε τις Υπηρεσίες αν θέλουμε να αντιμετωπίσουμε τεχνικά προβλήματα. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε εκ των προτέρων το συντομότερο δυνατόν, αν αυτό συμβαίνει χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας που δώσατε κατά την κράτηση, εκτός εάν το πρόβλημα είναι επείγον ή επείγον. Δεν χρειάζεται να πληρώνετε για τις Υπηρεσίες ενώ αυτές αναστέλλονται σύμφωνα με την Ενότητα 2.4.

2.5 Οι Υπηρεσίες μας είναι κατάλληλες για ενήλικες, ωστόσο οι έγκυε γυναίκες δεν επιτρέπεται να επιβιβάζονται αν δεν υπάρχει ιατρική έγκριση. Επιτρέπονται μικρά παιδιά, πρέπει να εποπτεύονται ανά πάσα στιγμή.

2.6 Λειτουργούμε μια αυστηρή πολιτική για το κάπνισμα. Τα ναρκωτικά, άλλες παράνομες ουσίες και κεριά δεν επιτρέπονται στο αεροσκάφος.

2.7 Είναι δική σας ευθύνη να διασφαλίσετε ότι έχετε επαρκή υγεία για να επιβιβαστείτε στο αεροσκάφος. Εάν βρίσκεστε σε φαρμακευτική αγωγή, υποφέρετε από σοβαρή ιατρική κατάσταση ή έχετε κάποια αναπηρία ή περιορισμένη κινητικότητα, σας ζητάμε να μας ενημερώσετε κατά την κράτηση.

2.8 Διατηρούμε το δικαίωμα να τερματίσουμε τις Υπηρεσίες εάν η συμπεριφορά σας θεωρείται επικίνδυνη ή αποσπά την προσοχή του Κυβερνήτη ή του πληρώματος. Αυτό περιλαμβάνει μεθυσμό και κακοποίηση στο πλήρωμα.

2.9 Ως μέρος των Υπηρεσιών μας προσφέρουμε υπηρεσία μεταφοράς προς αεροδρόμιο και ξενοδοχεία. Εάν ταξιδεύετε με αποσκευές, θα ισχύουν περιορισμοί βάρους.

2.10 Καθώς ο χώρος είναι περιορισμένος, σας ζητάμε να κρατάτε τις χειραποσκευές στο ελάχιστο κατά τη διάρκεια των πτήσεων.

2.11 Εάν έχετε ειδικό αίτημα, ενημερώστε μας γραπτώς κατά την κράτηση. Θα προσπαθήσουμε να ανταποκριθούμε στις ανάγκες σας αλλά δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι θα ικανοποιηθούν όλες οι αιτήσεις. Τα ειδικά αιτήματα εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητα και θα επιβεβαιωθούν γραπτώς από εμάς.

2.12 Εάν μας ζητήσετε να παράσχουμε πρόσθετες υπηρεσίες για τις οποίες πρέπει να προσλάβουμε τρίτο μέρος, για παράδειγμα, έναν εξουσιοδοτημένο ξεναγό, φωτογράφο, λουλούδια ή τροφοδοσία, δεν μπορούμε να δεχτούμε καμία ευθύνη ως προς την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει το τρίτο μέρος. Στην απίθανη περίπτωση που έχετε προβλήματα με τις πρόσθετες υπηρεσίες που παρέχετε, πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας με τον πάροχο τρίτου μέρους.

2.13 Ζητούμε να μην προκληθεί ζημιά στο αεροσκάφος.

2.14 Συμφωνείτε να έχουμε το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουμε οποιεσδήποτε φωτογραφικές εικόνες που έχουν ληφθεί μέσα ή έξω από το αεροσκάφος εκτός αν άλλως μας ενημερώσετε διαφορετικά.

2.15 Παρακαλείσθε να σημειώσετε ότι οι χρόνοι επιβίβασης και αποβίβασης ενδέχεται να ποικίλλουν ελαφρά από τους χρόνους κράτησης που συμφωνήθηκαν λόγω κυκλοφορίας σε αεροδρόμια / ελικοδρόμια. Επίσης, ενδέχεται να μην υπάρχουν διαθέσιμοι σταθμοί κατά την ημερομηνία και / ή την ώρα της κράτησής σας λόγω ωρών λειτουργίας, καιρικών συνθηκών, σε αυτές τις περιπτώσεις θα χρησιμοποιήσουμε το πλησιέστερο αεροδρόμιο / ελικοδρόμιο.

3. Πώς χρησιμοποιούμε τα προσωπικά σας στοιχεία.

3.1 Θα χρησιμοποιήσουμε τις προσωπικές πληροφορίες που μας παρέχετε σε:

3.1.1 Παροχή των Υπηρεσιών;

3.1.2 Να επεξεργαστούμε την πληρωμή σας για τις Υπηρεσίες; και

3.1.3 Να σας ενημερώνουμε σχετικά με παρόμοια προϊόντα ή υπηρεσίες που παρέχουμε, αλλά μπορείτε να σταματήσετε να τις λαμβάνετε ανά πάσα στιγμή επικοινωνώντας μαζί μας.

3.2 Δεν θα δώσουμε τα προσωπικά σας δεδομένα σε τρίτους.

4. Εάν είστε καταναλωτής

Αυτή η ρήτρα 4 ισχύει μόνο εάν είστε καταναλωτής.

4.1 Εάν είστε καταναλωτής, μπορείτε να κάνετε κράτηση υπηρεσιών από εμάς μόνο αν είστε τουλάχιστον 18 ετών.

5. Εάν είστε πελάτης επιχείρησης

Αυτή η ρήτρα 5 ισχύει μόνο εάν είστε επιχείρηση.

5.1 Εάν δεν είστε καταναλωτής, επιβεβαιώνετε ότι έχετε την εξουσία να δεσμεύετε οποιαδήποτε επιχείρηση για λογαριασμό της οποίας αγοράζετε υπηρεσίες.

5.2 Οι παρόντες Όροι αποτελούν τη συνολική συμφωνία μεταξύ εσάς και εμάς και αντικαθιστά και εξαλείφει όλες τις προηγούμενες συμφωνίες, υποσχέσεις, διαβεβαιώσεις, εγγυήσεις, παραστάσεις και συμφωνίες μεταξύ μας, γραπτές ή προφορικές, σχετικά με το αντικείμενο της.

5.3 Αναγνωρίζετε ότι κατά τη σύναψη της παρούσας Σύμβασης δεν βασίζεστε σε δήλωση, εκπροσώπηση, διαβεβαίωση ή εγγύηση (είτε γίνεται αθώα είτε εξ αμελείας) που δεν αναφέρεται στους παρόντες Όρους.

5.4 Εσείς και εμείς συμφωνούμε ότι κανένας από εμάς δεν θα έχει οποιαδήποτε αξίωση για αθέμιτη ή αμέλεια παραπλανητική παρουσίαση ή πλημμελή ατασθαλία που βασίζεται σε οποιαδήποτε δήλωση στην παρούσα Σύμβαση.

6. Πώς διαμορφώνεται η σύμβαση μεταξύ εσάς και εμάς

6.1 Η σελίδα των Υπηρεσιών μας θα σας καθοδηγήσει στα βήματα που πρέπει να κάνετε για να κάνετε κράτηση μαζί μας.

6.1.1 Η ROTORS οργανώνει πτήσεις για λογαριασμό των πελατών της με άμεσους αερομεταφορείς που ασκούν όλο τον επιχειρησιακό έλεγχο των πτήσεων charter ανά πάσα στιγμή. Οι πτήσεις θα εκτελούνται από άμεσους αερομεταφορείς που έχουν πιστοποιηθεί για την παροχή υπηρεσιών στους πελάτες ναυλωμένων πτήσεων της ROTORS και που πληρούν όλα τα πρότυπα ασφαλείας του EASA. Η ROTORS δεν είναι φορέας εκμετάλλευσης αεροσκαφών.

6.1.2 Η ROTORS λειτουργεί σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία, το αεροσκάφος που σας διαθέτει, είναι αξιόπλοο, ορθώς επανδρωμένο και πλήρως εξοπλισμένο για την εκτέλεση αυτής της λειτουργίας.

6.1.3 Η ROTORS φροντίζει ώστε να χρεώνονται οι πραγματικά αναγκαίοι χρόνοι πτήσης για τις πτήσεις μεταφοράς ατόμων ή εναέριων εργασιών.

6.2 Αφού μας αποστείλετε το αίτημά σας για μια προσφορά, προκειμένου να πραγματοποιήσετε μια κράτηση, θα λάβετε ένα e-mail από εμάς, αναγνωρίζοντας ότι έχουμε λάβει το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε για την διαθεσιμότητα των αεροσκαφών το χρόνο της πτήσης και το κόστος. Ωστόσο, σημειώστε ότι αυτό δεν σημαίνει ότι η κράτηση σας έγινε αποδεκτή. Η αποδοχή της κράτησής σας θα γίνει όταν αυτή εξοφληθεί ή κατατεθεί προκαταβολή ανάλογα με την συμφωνία.

6.3 Θα σας επιβεβαιώσουμε την αποδοχή σας στέλνοντάς σας ένα e-mail που επιβεβαιώνει ότι η κράτηση σας έχει επιβεβαιωθεί (Επιβεβαίωση Κράτησης). Η Σύμβαση μεταξύ μας θα σχηματιστεί μόνο όταν σας αποστείλουμε την Επιβεβαίωση Κράτησης. Απαιτείται πλήρης εξόφληση σε αυτό το σημείο ή προκαταβολή ανάλογα με την συμφωνία .

6.4 Εάν δεν είμαστε σε θέση να σας προμηθεύσουμε με τις Υπηρεσίες, για παράδειγμα επειδή δεν μπορούμε να καλύψουμε την ημερομηνία που ζητήσατε ή λόγω ενός σφάλματος στην τιμή sτου ιστότοπο μας, όπως αναφέρεται στο άρθρο 9.4, θα σας ενημερώσουμε για αυτό μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και δεν θα επεξεργαστούμε την κράτησή σας. Εάν έχετε ήδη πληρώσει για την κράτηση, θα σας επιστρέψουμε το πλήρες ποσό το συντομότερο δυνατό.

7. Το δικαίωμά μας να μεταβάλλουμε αυτούς τους Όρους

7.1 Μπορεί να τροποποιούμε τους παρόντες Όρους από καιρό σε καιρό.

7.2 Κάθε φορά που κάνετε κράτηση μαζί μας, οι Όροι που ισχύουν κατά την κράτησή σας θα ισχύουν για τη Σύμβαση μεταξύ εσάς και εμάς.

7.3 Μπορούμε να αναθεωρήσουμε τους παρόντες Όρους όπως αυτοί ισχύουν για την κράτησή σας από καιρό σε καιρό ώστε να αντανακλούν αλλαγές στις σχετικές νομοθετικές και ρυθμιστικές απαιτήσεις.

7.4 Εάν πρέπει να αναθεωρήσουμε αυτούς τους Όρους όπως αυτοί ισχύουν για την κράτησή σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε εγκαίρως για τις αλλαγές και να σας ενημερώσουμε για το πώς να ακυρώσετε τη Σύμβαση εάν δεν είστε ευχαριστημένοι με τις αλλαγές. Μπορείτε να ακυρώσετε την κράτησή σας. Εάν επιλέξετε να ακυρώσετε, θα κανονίσουμε την πλήρη επιστροφή της τιμής που πληρώσατε.

8. Το δικαίωμα του καταναλωτή να ακυρώσει και την επιστροφή που ισχύει.

Αυτή η ρήτρα 8 ισχύει μόνο εάν είστε καταναλωτής.

8.1 Ο ναυλωτής έχει δικαίωμα ακύρωσης της συμφωνηθείσας πτήσης. Πριν από την παροχή των Υπηρεσιών, έχετε τα ακόλουθα δικαιώματα να ακυρώσετε μια κράτηση για Υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένου και εκείνου που επιλέγετε να ακυρώσετε επειδή είσαστε επηρεασμένοι από ένα γεγονός έξω από τον έλεγχό σας υπό τις εξής προϋποθέσεις:

8.1.1 Εάν η ακύρωση της πτήσης κοινοποιηθεί 72 ώρες πριν από την συμφωνηθείσα ημερομηνία και ώρα, θα παρακρατηθεί το 30% του συνολικού ποσού.

8.1.2 Εάν η ακύρωση της πτήσης κοινοποιηθεί εντός 48 ωρών πριν από την συμφωνηθείσα ημερομηνία και ώρα, θα παρακρατηθεί το 50% του συνολικού ποσού.

8.1.3 Εάν η ακύρωση της πτήσης κοινοποιηθεί εντός 24 ωρών πριν από την συμφωνηθείσα ημερομηνία και ώρα, θα παρακρατηθεί το 100% του συνολικού ποσού

8.1.4 Ωστόσο, εάν δεν ακυρώσετε την κράτησή σας σύμφωνα με το άρθρο 8.1.1 και δεν εμφανιστείτε  στο σημείο αναχώρησης του αεροσκάφους, δεν θα δοθεί επιστροφή χρημάτων και θα χρεωθεί το 100% του συμφωνηθέντος ποσού.

8.1.5 Εάν δεν έχει εξοφληθεί ολοσχερώς η πτήση πριν την έναρξη της, θα αναστέλλεται ή αυτή θα απορρίπτεται οριστικά.

8.1.6 Σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης λόγω κακών καιρικών συνθηκών επιστρέφεται στον ναυλωτή το πλήρες ποσό της συμφωνηθείσας πτήσης, εφόσον δεν είναι δυνατή η εκτέλεση της πτήσης σε άλλη συμφωνηθείσα ημέρα και ώρα.

8.1.7 Εντούτοις, όταν ακυρώσουμε την κράτησή σας επειδή έχουμε επηρεαστεί από ένα γεγονός εκτός του ελέγχου μας, θα λάβετε επιστροφή 100% της τιμής.

9. Τιμή

Η τιμή εξαρτάται από τον τύπο του αεροσκάφους, τον χρόνο πτήσης και τις επιπλέον παροχές που θα ζητηθούν.

9.1 Η τιμή των Υπηρεσιών θα καθοριστεί στην προσφορά μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ανάλογα με το διαθέσιμο αεροσκάφος. Οι τιμές μας ενδέχεται να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή, αλλά οι αλλαγές τιμών δεν θα επηρεάσουν τις επιφυλάξεις που έχουμε επιβεβαιώσει μαζί σας. Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι ενδέχεται να χρεωθείτε έως και 250 ​​€ ανά ώρα (ή μέρος αυτού) σε περίπτωση που δεν φτάσετε 15 λεπτά τουλάχιστον πριν από τη στιγμή της κράτησής σας.

9.2 Όπου παρέχουμε υπηρεσίες για εσάς, επιπλέον χρέωση:

9.2.1 Ανά ώρα αναμονής 250 €

9.2.2 €300 για τη χρήση ενός δεύτερου κυβερνήτη στο αεροσκάφος.

9.2.3 €800 για τη διανυκτέρευση του αεροσκάφους.

Οι παραπάνω χρεώσεις ισχύουν ανάλογα με τη διαθεσιμότητα του αεροσκάφους και του πληρώματος.

9.2.4 Η αναμονή και η διανυκτέρευση του αεροσκάφους ισχύουν μόνο εάν και τα δύο τμήματα της πτήσης αφορούν τους ίδιους επιβάτες. Το δικαίωμά σας για επιστροφή χρημάτων κατά την ακύρωση ορίζεται στο άρθρο 8.

9.2.5 Η προσφορά που θα σας δοθεί σχετικά με το αίτημά σας,  εμπεριέχει το κόστος της διαδρομής καθώς και κάθε επιπλέον εξυπηρέτηση που ζητήσατε, τα τέλη αεροδρομίων/ελικοδρομίων, φόρους, και προμήθεια πιστωτικής κάρτας. Στην περίπτωση των εναέριων εργασιών υπάρχει ειδικό έντυπο προσφοράς και τιμολογιακή πολιτική.

9.3 Εάν κατά την ημερομηνία λήξης της πληρωμής δεν έχει εξοφληθεί ολοσχερώς η δεν καταβάλετε καμία πληρωμή που οφείλεται σε εμάς, διατηρούμε το δικαίωμα της αναστολής ή της οριστικής απόρριψης της πτήσης.

9.4 Είναι πάντα πιθανό ότι, παρά τις εύλογες προσπάθειές μας, κάποιες από τις Υπηρεσίες στον ιστότοπο μας ενδέχεται να είναι εσφαλμένες. Εάν ανακαλύψουμε ένα λάθος στην τιμή των Υπηρεσιών που έχετε κλείσει, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για αυτό το σφάλμα και θα σας δώσουμε τη δυνατότητα να συνεχίσετε την κράτηση με την σωστή τιμή ή να ακυρώσετε την κράτησή σας. Δεν θα επεξεργαστούμε την κράτησή σας μέχρι να λάβουμε τις οδηγίες σας. Αν δεν μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας χρησιμοποιώντας τα στοιχεία επικοινωνίας που δώσατε κατά τη διαδικασία κράτησης, θα θεωρήσουμε την κράτηση ως ακυρωμένη και θα σας ειδοποιήσουμε εγγράφως. Λάβετε υπόψη ότι εάν το σφάλμα τιμολόγησης είναι προφανές και αδιαμφισβήτητο και θα μπορούσε ευλόγως να αναγνωριστεί από εσάς ως εσφαλμένη τιμολόγηση, δεν χρειάζεται να παρέχουμε τις Υπηρεσίες σε εσφαλμένη (χαμηλότερη) τιμή.

10. Πώς να πληρώσετε

10.1 Μπορείτε να πληρώσετε για τις Υπηρεσίες χρησιμοποιώντας χρεωστική κάρτα ή πιστωτική κάρτα και θα ισχύουν τα τέλη ανάλογα με το ποια κάρτα χρησιμοποιείται. Επί του παρόντος, η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας δεν επιβαρύνεται με χρέωση και δεν γίνεται καμία χρέωση για άμεσες πληρωμές στον τραπεζικό μας λογαριασμό.

10.2 Η πληρωμή για τις Υπηρεσίες είναι εκ των προτέρων.

11. Η ευθύνη μας εάν είστε καταναλωτής

11.1 Εάν δεν συμμορφωθούμε με τους παρόντες Όρους, είμαστε υπεύθυνοι για τις απώλειες ή τις ζημιές που υποφέρετε που είναι ένα προβλέψιμο αποτέλεσμα της παραβίασης των Όρων ή της αμέλειάς μας, αλλά δεν είμαστε υπεύθυνοι για τυχόν απώλειες ή ζημιές που δεν είναι προβλέψιμες. Η ζημιά είναι προβλέψιμη εάν είναι προφανής συνέπεια της παραβίασής μας ή αν είχε προβλεφθεί από εσάς και εμάς τη στιγμή που συνάφθηκε αυτή η σύμβαση.

11.2 Παρέχουμε μόνο τις Υπηρεσίες για οικιακή και ιδιωτική χρήση. Δεν έχουμε καμία ευθύνη έναντι εσάς για οποιαδήποτε απώλεια κερδών, απώλεια επιχείρησης, διακοπή λειτουργίας ή απώλεια επιχειρηματικής ευκαιρίας.

12. Σε καμιά περίπτωση δεν θα είμαστε υπόχρεοι σε εσάς, είτε με σύμβαση, αδικοπραξία (συμπεριλαμβανομένης της αμέλειας), παραβίαση νόμιμης υποχρέωσης, ή άλλως, που προκύπτει από ή σε σχέση με τη Σύμβαση για:

12.1 Οποιαδήποτε απώλεια κερδών, πωλήσεων, εργασιών ή εσόδων,

12. 2 Απώλεια ή αλλοίωση δεδομένων, πληροφοριών ή λογισμικού,

12.3 Απώλεια επιχειρηματικής ευκαιρίας,

12.4 Απώλεια αναμενόμενης εξοικονόμησης ·

12.5 Απώλεια υπεραξίας. ή

12.6 Οποιαδήποτε έμμεση ή επακόλουθη απώλεια.

12.7 Εκτός των ρητών όρων στους παρόντες Όρους, δεν παρέχουμε καμία εκπροσώπηση, εγγύηση ή δέσμευση σε σχέση με τις Υπηρεσίες. Οποιαδήποτε αντιπροσώπευση, προϋπόθεση ή εγγύηση που ενδέχεται να υπονοείται ή να ενσωματώνεται στους παρόντες Όρους με νόμο, κοινό νόμο ή με άλλο τρόπο αποκλείεται στο μέγιστο βαθμό που επιτρέπεται από το νόμο. Συγκεκριμένα, δεν θα είμαστε υπεύθυνοι για την εξασφάλιση ότι οι Υπηρεσίες είναι κατάλληλες για τους σκοπούς σας.

13. Γεγονότα εκτός ελέγχου μας

13.1 Δεν θα ευθυνόμαστε ή δεν είμαστε υπεύθυνοι για τυχόν αδυναμία εκτέλεσης ή καθυστέρησης στην εκπλήρωση οποιασδήποτε από τις υποχρεώσεις μας που απορρέουν από Συμβόλαιο που προκαλείται από ένα γεγονός εκτός του ελέγχου μας. Ένα συμβάν έξω από τον έλεγχό μας ορίζεται παρακάτω στη ρήτρα 13.2.

13.2 Εκδήλωση έξω από τον έλεγχό μας σημαίνει οποιαδήποτε πράξη ή γεγονός πέραν του εύλογου ελέγχου μας, συμπεριλαμβανομένων, χωρίς περιορισμό, απεργιών, αποκλεισμών ή άλλων ενεργειών τρίτων, αστικής αναταραχής, ταραχών, εισβολής, τρομοκρατικής επίθεσης ή απειλής τρομοκρατικής επίθεσης, η έκρηξη, η καταιγίδα, η πλημμύρα, ο σεισμός, η υποβάθμιση, η επιδημία ή άλλη φυσική καταστροφή ή η αδυναμία δημόσιων ή ιδιωτικών τηλεπικοινωνιακών δικτύων ή η αδυναμία χρήσης σιδηροδρόμων, η ναυτιλία, το κλείσιμο των ποταμών, κλείσιμο αεροδρομίου / ελικοδρομίου, απαγόρευση πτήσεων, αυτοκινητοβιομηχανία ή άλλα μέσα δημόσιας ή ιδιωτικής μεταφοράς.

13.3 Σε περίπτωση που συμβεί κάποιο γεγονός εκτός του ελέγχου μας, το οποίο επηρεάζει την εκπλήρωση των υποχρεώσεών μας βάσει Συμβολαίου:

13.3.1 θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό για να σας ενημερώσουμε. και

13.3.2 οι υποχρεώσεις μας βάσει Συμβολαίου θα ανασταλούν και ο χρόνος εκπλήρωσης των υποχρεώσεών μας θα παραταθεί για όλη τη διάρκεια του γεγονότος εκτός του ελέγχου μας. Όπου η εκδήλωση έξω από τον έλεγχό μας επηρεάζει την απόδοση των υπηρεσιών μας σε εσάς, θα κανονίσουμε μια νέα ημερομηνία μαζί σας μετά την ολοκλήρωση του γεγονότος εκτός του ελέγχου μας.

13.4 Μπορείτε να ακυρώσετε μια Σύμβαση που επηρεάζεται από ένα Γεγονός έξω από τον έλεγχό μας. Για να ακυρώσετε παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

14. Επικοινωνίες μεταξύ μας

14.1 Όταν παραπέμπουμε στους παρόντες Όρους, “γραπτώς”, αυτό θα περιλαμβάνει e-mail.

14.2 Εάν είστε καταναλωτής, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας όπως περιγράφεται στην παράγραφο 1.2.

14.3 Εάν είστε επιχείρηση:

14.3.1 Οποιαδήποτε προειδοποίηση ή άλλη ανακοίνωση που μας δίνετε σε εμάς ή από εμάς σε εσάς, βάσει ή σε σχέση με τη Σύμβαση, είναι γραπτή και παραδίδεται προσωπικά, αποστέλλεται από προπληρωμένη πρώτη θέση ή άλλη επόμενη εργάσιμη ημέρα υπηρεσία παράδοσης ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

14.3.2 Μια ανακοίνωση ή άλλη ανακοίνωση θεωρείται ότι έχει παραληφθεί: αν παραδοθεί προσωπικά, όταν αφεθεί στη Σοφιανοπούλου 27-29 Αθήνα, 111 45 . Αν αποστέλλεται από την υπηρεσία προπληρωμένης πρώτης θέσης ή από άλλη υπηρεσία παράδοσης επόμενης εργάσιμης ημέρας, στις 9.00 π.μ. τη δεύτερη εργάσιμη ημέρα μετά την απόσπαση ή αν αποστέλλεται με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, μία εργάσιμη ημέρα μετά τη διαβίβαση.

14.3.3 Όταν αποδεικνύεται η επίδοση οποιασδήποτε προειδοποίησης, αρκεί να αποδεικνύεται, σε περίπτωση επιστολής, ότι η επιστολή αυτή έχει διευθετηθεί σωστά, σφραγιστεί και τοποθετηθεί στη θέση και, σε περίπτωση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ότι αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στάλθηκε στην καθορισμένη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του παραλήπτη.

14.3.4 Οι διατάξεις της παρούσας ρήτρας δεν ισχύουν για την επίδοση ή κοινοποίηση οποιωνδήποτε διαδικασιών ή άλλων εγγράφων σε οποιαδήποτε νομική πράξη.

15. Για την ασφάλεια

15.1 Προσδιορισμός επιβατών.

15.1.1 Συνιστάται οι επιβάτες να παρευρίσκονται στο ραντεβού 15 λεπτά πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης.

15.1.2 Όταν οι επιβάτες φτάσουν σε οποιοδήποτε αεροδρόμιο και έχουν κλείσει μια πτήση μαζί μας, ο πράκτοράς μας συνεργάτης, θα τους συναντήσει είτε στη μεταφορά αποσκευών και θα κρατάει μια πινακίδα με το όνομά τους είτε αν φτάνουν με ιδιωτικό αεροπλάνο, έξω από το αεροπλάνο και να τους συνοδεύσει στο ελικόπτερο για αναχώρηση. Σχεδόν η ίδια διαδικασία ακολουθείται σε πτήση επιστροφής. Θα περιμένουν τους επιβάτες εκτός του ελικοπτέρου, για να τους συνοδεύσουν είτε στον κεντρικό τερματικό σταθμό για να κάνουν check-in, για μια πτήση σύνδεσης, είτε για ένα ιδιωτικό αεροπλάνο.

15.1.3 Σε περίπτωση που οι επιβάτες επιβιβάζονται από ελικοδρόμια ή περιοχές προσγείωσης εκτός αερολιμένων και εάν δεν υπάρχει αρμόδια αρχή, ο υπεύθυνος για την εκτέλεση των ελέγχων ασφαλείας των επιβατών και των αποσκευών τους είναι ο χειριστής. Όλοι οι επιβάτες που πρόκειται να επιβιβαστούν στο αεροσκάφος, πρέπει να επιδείξουν το διαβατήριο ή την ταυτότητά τους. Ο κυβερνήτης του αεροσκάφους, έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί ανιχνευτή μετάλλων, εάν το κρίνει απαραίτητο. Η άρνηση εμφάνισης των απαραίτητων εγγράφων μπορεί να οδηγήσει στην ακύρωση της πτήσης ή της διαδρομής ή της περιοδείας χωρίς αποζημίωση στον πελάτη.

15.2 Δεν επιτρέπεται οι επιβάτες να φέρουν τα ακόλουθα επικίνδυνα αντικείμενα επάνω τους ή στις αποσκευές τους.

  • Εκρηκτικά, πυρομαχικά, πυροτεχνήματα και πυροβόλα όπλα.
  • Συμπιεσμένο αέριο
  • Διαβρωτικές ουσίες
  • Εύφλεκτες ουσίες
  • Ραδιενεργά υλικά
  • Φάρμακα ή αλκοόλ σε μικρές ποσότητες
  • Τοξικές ή μολυσματικές ουσίες
  • Οργανικά υπεροξείδια
  • Υλικά που περιέχουν καύσιμα

Οι κανονισμοί ασφαλείας είναι απαραβίαστοι και η ίδια η ασφάλεια είναι η μεγαλύτερη ανησυχία και η ύψιστη προτεραιότητά μας. Τα παρακάτω είδη δεν επιτρέπεται να μεταφέρονται στις αποσκευές σας:

  • Μαχαίρια
  • Ψαλίδια
  • Ξυράφια
  • Σετ μανικιούρ
  • Μπέιζμπολ
  • Μπαστούνια του γκολφ

16. Άλλοι σημαντικοί όροι

16.1 Μπορούμε να μεταβιβάσουμε τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις μας βάσει Συμβολαίου σε άλλον οργανισμό, αλλά αυτό δεν θα επηρεάσει τα δικαιώματά σας ή τις υποχρεώσεις μας βάσει αυτών των Όρων.

16.2 Μπορείτε να μεταφέρετε τα δικαιώματά σας ή τις υποχρεώσεις σας σύμφωνα με τους παρόντες Όρους σε άλλο πρόσωπο, εάν συμφωνούμε εγγράφως.

16.3 Αυτή η σύμβαση είναι μεταξύ εσάς και εμάς. Κανένα άλλο πρόσωπο δεν έχει κανένα δικαίωμα να επιβάλει οποιονδήποτε από τους όρους του, είτε δυνάμει του νόμου του 1999 περί συμβάσεων (δικαιώματα τρίτων) είτε άλλως.

16.4 Κάθε μία από τις παραγράφους αυτών των Όρων λειτουργεί ξεχωριστά. Εάν κάποιο δικαστήριο ή σχετική αρχή αποφασίσει ότι οποιοδήποτε από αυτά είναι παράνομο ή ανεφάρμοστο, οι υπόλοιπες παραγράφους παραμένουν σε πλήρη ισχύ.

16.5 Εάν δεν επιμείνουμε να εκτελέσετε κάποια από τις υποχρεώσεις σας βάσει των παρόντων Όρων ή αν δεν επιβάλλουμε τα δικαιώματά μας εναντίον σας ή εάν καθυστερήσουμε, αυτό δεν σημαίνει ότι έχουμε παραιτηθεί από τα δικαιώματά μας εναντίον σας και δεν θα σημαίνει ότι δεν πρέπει να συμμορφώνεστε με αυτές τις υποχρεώσεις. Αν το παραβλέψουμε από εσάς, θα το κάνουμε μόνο γραπτώς και αυτό δεν σημαίνει ότι θα παραιτηθούμε αυτόματα από τυχόν μεταγενέστερη αδυναμία σας.

16.6 Εάν είστε καταναλωτής, παρακαλούμε να σημειώσετε ότι οι παρόντες Όροι διέπονται από το Ελληνικό δίκαιο. Αυτό σημαίνει μια Σύμβαση για την αγορά Υπηρεσιών μέσω του ιστότοπο μας και οποιαδήποτε διαφορά ή αξίωση που προκύπτει από ή σε σχέση με αυτήν θα διέπεται από το Ελληνικό δίκαιο. Εσείς και οι δύο συμφωνούμε ότι τα δικαστήρια των Αθηνών στην Ελλάδα θα έχουν αποκλειστική δικαιοδοσία.

16.7 Εάν είστε επιχείρηση, μια Σύμβαση και κάθε διαφορά ή αξίωση που προκύπτει από ή σε σχέση με αυτήν ή το αντικείμενο ή το σχηματισμό της (συμπεριλαμβανομένων των εξωσυμβατικών διαφορών ή αξιώσεων) διέπεται και ερμηνεύεται σύμφωνα με το δίκαιο της Ελλάδος.

16.8 Εάν είστε επιχειρηματίας, αμφότεροι συμφωνούμε αμετάκλητα ότι τα δικαστήρια των Αθηνών στην Ελλάδα έχουν αποκλειστική αρμοδιότητα να διευθετήσουν οποιαδήποτε διαφορά ή αξίωση που προκύπτει από ή σε σχέση με μια σύμβαση ή το αντικείμενο ή το σχηματισμό της (συμπεριλαμβανομένων των εξωσυμβατικών διαφορών ή αξιώσεις).

Go Top
You cannot copy content of this page