Αλλάξαμε τα δεδομένα στις εναέριες εργασίες!
On-demand helicopters
Ενοικιάσεις ελικοπτέρων για Εναέριες Εργασίες:
Η ROTORS για να σας προσφέρει το καλύτερο πακέτο για τις ανάγκες σας, έχει επιλέξει και χρησιμοποιεί τύπους ελικοπτέρων που είναι παγκόσμιοι ηγέτες στην μεταφορά εξωτερικών φορτίων. Είναι συνδεδεμένη με τους μεγαλύτερους ευρωπαϊκούς φορείς, ώστε να μπορεί να καλύψει τις ανάγκες σας με όσα εναέρια μέσα απαιτηθούν για το έργο, οπουδήποτε στην Ευρώπη την Ασία και Μέση Ανατολή.
Είναι ήδη αξιόπιστη και χρησιμοποιείται από κυβερνητικές υπηρεσίες και από τις μεγαλύτερες κατασκευαστικές εταιρείες. Γιατί όχι εσύ?
Airbus H125 :
Το Airbus H125 μπορεί εύκολα να αναδιαμορφωθεί για διάφορες αποστολές εναέριας εργασίας με ευρύ φάσμα προαιρετικού εξοπλισμού, ανεξάρτητα από το περιβάλλον και την απαίτηση αποστολής.
Οι αποστολές περιλαμβάνουν επιχειρήσεις αεροπορικού γερανού, πυρόσβεση, επιθεώρηση ηλεκτρικού ρεύματος, ψεκασμό καλλιεργειών, συλλογή ειδήσεων, αλεξιπτωτισμό, έρευνα γεωλογικής και άγριας πανίδας, γεωργία και αλιευτικές δραστηριότητες κ.λπ.
Ήδη είναι η προτιμώμενη επιλογή των χειριστών εναέριας εργασίας για την οικονομία, την απλότητα λειτουργίας και την εκπληκτική απόδοση, το H125 προσφέρει βελτιωμένες δυνατότητες εναέριας εργασίας με αυξημένη απόδοση και ορατότητα, διευκολύνοντας το φορτίο του πιλότου κατά τη διάρκεια εργασιών εξωτερικού φορτίου.
Το H125 είναι μέχρι τις πιο αυστηρές υψηλές και καυτές αποστολές, ικανές να μεταφέρουν το δικό του κενό βάρος με εντυπωσιακή χωρητικότητα σφραγίδων 1.400 κιλών (3.086 lb). Η αυξημένη απόδοση σε υψηλά και ζεστά περιβάλλοντα θα πιστοποιηθεί σύντομα για τη βελτίωση της οροφής του ελικοπτέρου OGE σε MTOW έως 12.600 ft (έως 13.400 ft με το BLRFastFin®). Για εξωτερικά φορτία στα 7,000 πόδια στο ISA, οι χειριστές μπορούν να κερδίσουν έως 140 κιλά (μέχρι 190 κιλά με το BLRFastFin®).
Airbus AS350B2
Το AS350 B2 είναι ένα ελαφρύ μονοκινητήριο ελικόπτερο 6 θέσεων εξοπλισμένο με κινητήρα στροβίλου Arriel 1B. Φέρει εξοπλισμό υψηλής τεχνολογίας και διαθέτει άνετη καμπίνα. Ο σχεδιασμός βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε σύνθετα υλικά (λεπίδες, πλήμνη κύριου ρότορα τύπου Starflex, σκελετό αεροπλάνου, καλύμματα) που συνεπάγονται σημαντικά χαμηλότερο κόστος συντήρησης. Η ταχύτητα και η εμβέλεια του AS350 B2 σε συνδυασμό με μια ευρύχωρη, αθόρυβη καμπίνα το καθιστούν κατάλληλο για μια ποικιλία αποστολών από την EMT έως τη μεταφορά στελεχών. Η κεφαλή ρότορα Starflex και ο αρθρωτός σχεδιασμός παρέχουν μεγάλη διάρκεια ζωής καθώς και απλοποιημένες διαδικασίες συντήρησης όταν τελικά απαιτούνται. Η αξιοπιστία ενισχύεται από την απλή, στιβαρή σχεδίαση του στροβιλοκινητήρα Arriel 1B του AS350 B2
AGUSTA BELL 412 (Bell Helicopters and AgustaWestland)
Το ελικόπτερο 412 κατασκευάζεται από την Bell Helicopters και την AgustaWestland με άδεια παραγωγής για τις πολιτικές και στρατιωτικές αγορές της Ευρώπης, της Αφρικής και της Μέσης Ανατολής.
Η ανάπτυξη του Bell 412 ξεκίνησε τη δεκαετία του 1970 με τη μετατροπή δύο ελικοπτέρων Bell 212 σε πρωτότυπα Bell 412.
Η πρώτη πτήση του Bell 412 ολοκληρώθηκε τον Αύγουστο του 1979 και το Agusta Bell AB 412 πέταξε για πρώτη φορά τον Ιανουάριο του 1981. Από τότε, 869 παρήχθησαν και λειτουργούν παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων 260 που κατασκευάζονται από την AgustaWestland.
Αρκετές στρατιωτικές, παραστρατιωτικές και πολιτικές παραλλαγές επιβατών και χρηστικών ειδών του ελικοπτέρου είναι επιχειρησιακές, συμπεριλαμβανομένων πυρόσβεσης, υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης, αστυνομίας, έρευνας και διάσωσης, ακτοφυλακής, ασθενοφόρου ελικοπτέρου και αερομεταφερόμενης επιτήρησης.
SIKORSKY S-64:
Το S-64 Skycrane είναι ένα ελικόπτερο με δικινητήριο που κατασκευάστηκε από τον Sikorsky για τον αμερικανικό στρατό. Αρχικά πέταξε τον Μάιο του 1962 και ήταν μια διευρυμένη και αναβαθμισμένη έκδοση του πρώτου airCraneSikorsky, του S-60. Η αρχική έκδοση “A” είχε χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου 20.000 lb που αυξήθηκε στα 25.000 λίβρες. Με την μεταγενέστερη έκδοση “Β” μπορούσε να ανυψώσει, να μεταφέρει και να παραδώσει φορτίο με ιμάντα ή σε ένα κοντέινερ κάτω από την άτρακτο του. Είχε επίσης ένα πρυμναίο πιλοτήριο που έδινε ανεμπόδιστη εικόνα του μεταφερόμενου φορτίου και επέτρεπε τον θετικό έλεγχο του αεροσκάφους κατά τη διάρκεια εργασιών ακριβείας.
Θέλετε να συνεργαστούμε
Επικοινωνήστε μαζί μας να συζητήσουμε για το project σας 2102284000