Ενοικιάσεις ελικοπτέρων για Εναέριες Εργασίες:

Η ROTORS για να σας προσφέρει το καλύτερο πακέτο για τις ανάγκες σας, έχει επιλέξει και χρησιμοποιεί τύπους ελικοπτέρων που είναι παγκόσμιοι ηγέτες στην μεταφορά εξωτερικών φορτίων. Είναι συνδεδεμένη με τους μεγαλύτερους ευρωπαϊκούς φορείς, ώστε να μπορεί να καλύψει τις ανάγκες σας με όσα εναέρια μέσα απαιτηθούν για το έργο, οπουδήποτε στην Ευρώπη την Ασία και Μέση Ανατολή.

Είναι ήδη αξιόπιστη και χρησιμοποιείται από κυβερνητικές υπηρεσίες και από τις μεγαλύτερες κατασκευαστικές εταιρείες. Γιατί όχι εσύ?

 

Airbus H125  (EUROCOPTER AS350B3e+):

Single Engine Turboshaft:   ARRIEL 2D
Power: 632kw/847sph
Cruising speed: 258 Km/h or 140 Kts
Autonomy Km: 650 Km.
Transportable weight:  1.400Kg Max. sling load operation SL
1 Pilot + 5/6 Passengers.

Το Airbus H125 μπορεί εύκολα να αναδιαμορφωθεί για διάφορες αποστολές εναέριας εργασίας με ευρύ φάσμα προαιρετικού εξοπλισμού, ανεξάρτητα από το περιβάλλον και την απαίτηση αποστολής.

Οι αποστολές περιλαμβάνουν επιχειρήσεις αεροπορικού γερανού, πυρόσβεση, επιθεώρηση ηλεκτρικού ρεύματος, ψεκασμό καλλιεργειών, συλλογή ειδήσεων, αλεξιπτωτισμό, έρευνα γεωλογικής και άγριας πανίδας, γεωργία και αλιευτικές δραστηριότητες κ.λπ.

Ήδη είναι η προτιμώμενη επιλογή των χειριστών εναέριας εργασίας για την οικονομία, την απλότητα λειτουργίας και την εκπληκτική απόδοση, το H125 προσφέρει βελτιωμένες δυνατότητες εναέριας εργασίας με αυξημένη απόδοση και ορατότητα, διευκολύνοντας το φορτίο του πιλότου κατά τη διάρκεια εργασιών εξωτερικού φορτίου.

Το H125 είναι μέχρι τις πιο αυστηρές υψηλές και καυτές αποστολές, ικανές να μεταφέρουν το δικό του κενό βάρος με εντυπωσιακή χωρητικότητα σφραγίδων 1.400 κιλών (3.086 lb). Η αυξημένη απόδοση σε υψηλά και ζεστά περιβάλλοντα θα πιστοποιηθεί σύντομα για τη βελτίωση της οροφής του ελικοπτέρου OGE σε MTOW έως 12.600 ft (έως 13.400 ft με το BLRFastFin®). Για εξωτερικά φορτία στα 7,000 πόδια στο ISA, οι χειριστές μπορούν να κερδίσουν έως 140 κιλά (μέχρι 190 κιλά με το BLRFastFin®).

AEROSPATIALE SA315 Lama:

ελικόπτερα_για_μεταφορά_υλικών_AS315_Lama
Single Engine Turboshaft: Turbomeca Artouste 3B/
Power:870HP
Cruising speed: 190 Km/h or 102 Kts
Autonomy Km: 514 Km.
Transportable weight: 1.080Kg Max. sling load operation SL
1 Pilot + 4 Passengers.

“The Mountain King”….

To Λάμα οφείλει το όνομά του στο γεγονός ότι σχεδιάστηκε για λειτουργία σε μεγάλο υψόμετρο. Το έργο αυτής της παραλλαγής του Alouette προήλθε στα τέλη του 1968 ως απάντηση στην απαίτηση της Ινδικής Πολεμικής Αεροπορίας για ένα αεροσκάφος ικανό να λειτουργήσει στα Ιμαλάια και μια παρόμοια ανάγκη από τις αεροπορικές δυνάμεις της Νότιας Αμερικής που λειτουργούσαν στις Άνδεις.

ToΛάμα κατέχει το απόλυτο ρεκόρ ύψους 12.440 μέτρων για εναέρια εργασία και μεταφορά γύρω από τις κορυφές των βουνών των Ιμαλαΐων και των Άνδεων. Αλλά μετά από σχεδόν 45 χρόνια υπηρεσίας, ο Λάμα σιγά-σιγά αποσύρετε – και η θέση του αφήνεται στο H125 για να συνεχίσει την εξαιρετική παράδοση υψηλού υψόμετρου που έθεσε το Λάμα, εκτελώντας μια ζωτική σειρά αποστολών στις πιο ακραίες συνθήκες του κόσμου.



SIKORSKY S-64:

helicopter_slingload_operation_S64
Twin Engine Turboshaft: Pratt & Whitney T73-700
Power: 4.800SHP
Crew:3
Autonomy Km: 200 NM.
Transportable weight:  21.319Kg Max. sling load operation SL

Το S-64 Skycrane είναι ένα ελικόπτερο με δικινητήριο που κατασκευάστηκε από τον Sikorsky για τον αμερικανικό στρατό. Αρχικά πέταξε τον Μάιο του 1962 και ήταν μια διευρυμένη και αναβαθμισμένη έκδοση του πρώτου airCraneSikorsky, του S-60. Η αρχική έκδοση “A” είχε χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου 20.000 lb που αυξήθηκε στα 25.000 λίβρες. Με την μεταγενέστερη έκδοση “Β” μπορούσε να ανυψώσει, να μεταφέρει και να παραδώσει φορτίο με ιμάντα ή σε ένα κοντέινερ κάτω από την άτρακτο του. Είχε επίσης ένα πρυμναίο πιλοτήριο που έδινε ανεμπόδιστη εικόνα του μεταφερόμενου φορτίου και επέτρεπε τον θετικό έλεγχο του αεροσκάφους κατά τη διάρκεια εργασιών ακριβείας.



πέταξε έξυπνα, πέταξε με ασφάλεια! για ελάχιστο συνολικό κόστος, γρήγορη παράδοση, απεριόριστη ευελιξία!

Go Top
You cannot copy content of this page